sâmbătă, 7 mai 2011

Indignare

 Ma enerveaza oamenii care se baga aiurea in seama si isi dau cu parerea intr-un anumit domeniu, fara a se documenta inainte, macar putin...ok am inteles ai o parere proprie si personala, dar asta nu inseamna ca ceea ce spui tu se aplica in cazul tuturor si pe deasupra mai esti si rautacioasa (rautacios). Si eu ma mai bag uneori in seama, cu privire la anumite subiecte, dar ma documentez inainte, ca sa nu spun tampenii sau vorbesc din experienta personala.....imi cer scuze pentru aceasta postare, dar am vrut sa impartasesc acest lucru cu voi, cei care ma urmariti..poate si voi ati fost in situatii asemanatoare...in fine..puteti sa ignorati ceea ce am scris azi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...