luni, 16 mai 2011

Miscare la cota 1300 m

  Hello ..I'm back!
Zilele astea nu am mai apucat sa postez nimic,din cauza faptului ca nu a mers blogger`ul vreo 2 zile..iar vineri dupa-amiaza am taiat-o la munte. Am avut un team-building de 3 zile,unde in sfarsit mi-am cunoscut si eu restul colegilor din tara(80 la numar :D)..in fine nu asta e important,ci locul in care am aterizat.
 Situata la aprox 15 de km de Bran,statiunea montana Cheile Gradistei-Fundata m-a impresionat...am mai fost in zona,dar niciodata pana acolo.Am avut activitati care ne-au solicitat,fizic, in majoritatea timpului:plimbari cu ATV-ul,cu bicicleta,off-road si bineinteles nelipsitul "catarat" pe munte..mai mult pe langa munte:D (unde eu am fost mai lenesa...dar tot am facut febra musculara)...ce sa mai,un week-end minunat!


Complexul Cheile Gradistei Fundata este situat la inaltimea de 1300m in localitatea Fundatica oferind peisaje absolut spectaculoase catre Muntii Bucegi si Muntii Piatra Craiului





Daca aveti ocazia sa treceti prin zona Bran,nu ocoliti statiunea ..merita vazuta,peisajele sunt minunate :P



Enjoy,Eyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...