miercuri, 11 mai 2011

Ton cu rosii si ou

Hello again!
  Am decis ca in fiecare saptamana sa va prezint cate o reteta incercata de mine. Retetele sunt  simple,usor de realizat,gustoase si sanatoase.

 Mie una imi plac mancarurile light,dar gustoase..si intotdeauna se gaseste cate un truc pt a transforma o reteta sanatoasa intr-una DELICIOASA:D(asta nu inseamna ca nu mai dau din cand in cand cate o fuga la Mc :P)
 Pana acum ceva timp nici macar nu voiam sa aud de cuvantul TON-ma refer la cel din conserva (nu-mi placea mirosul)...dar acum,ca l-am si incercat ,il ador!
E foarte bun la gust si pe langa asta are multe proteine si putine calorii..iar asta nu e tot,este bogat in microelemente esentiale,vitamine si acizi grasi omega3(sanatate pentru inima si nu numai).
  Un exemplu de reteta cu ton ,care mie personal imi place foarte mult si o pregatesc de fiecare data cand am timp,ar fi:

-o conserva de ton(in suc propriu,pt varianta light)
-1 rosie(medie)
-2 oua fierte tari(mie imi plac foarte mult,puteti sa puneti doar unul)
-masline
-boabe de porumb
-cateva frunze de salata verde
-puteti adauga si  fasii de ceapa (daca va place)

 Se amesteca tonul cu rosia taiata felii subtiri se adauga cele 2 oua(bucati mici)+boabele de porumb+maslinele.
 Se aseaza pe o farfurie frunzele de salata si peste acestea se adauga amestecul de mai sus. Puteti sa adaugati cateva picaturi de suc de lamaie sau(si) putin ulei de masline(mai usor cu sarea,eu nu o folosesc,de aceea nu am mentionat-o).

 Pe langa beneficiile oferite de ton,mai vin si rosiile cu  vitamina A (importanta pentru ochi si pentru procesele endocrine), complexul B (B1, B2, B5, B6 - protectoare ale sistemului nervos, ale sistemului osos, ale metabolismului), vitamina C (necesara sistemului cardiovascular, sistemului nervos si endocrin), vitamina E (vitamina tineretii si a fertilitatii) si vitamina K (importanta pentru sinteza anumitor elemente figurate ale sangelui),iar despre ou ,ce sa zic,aduce numai beneficii,dupa cum ati vazut intr-o alta poastare.


 Va asigur ca este o reteta delicioasa,sanatoasa si foarte usor de preparat. Sa aveti pofta buna!



In cazul in care aveti intrebari sau nelamuriri,intrebati-ma!! O sa va raspund cu cea mai mare placere.Va pup!


Enjoy,
Eyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...