sâmbătă, 30 iulie 2011

Argila-buna pentru parul "gras"

  Hy there!


  Am vazut ca in ultima perioada, tot mai multe fete se plang de faptul ca parul lor se ingrasa mult prea repede si trebuie spalat la 2, 3 zile,asta in conditiile in care doctorul recomanda sa ne spalam pe cap 1 data pe saptamana (ceea ce mi se pare imposibil). Am avut si eu aceasta neplacuta problema, pana in momentul in care am incercat masca pe baza de argila.
  
  Argila e naturala si este imbogatita cu minerale ca Fe, Ca, Mg, Al, Si, Na, K. Aceasta are si o remarcabila putere de absortie, ceea ce o face perfecta pentru tenul gras sau un scalp care produce prea mult sebum.





Masca de argila pentru par :

 -Se amesteca 1 plic de argila cu sucul unei  jumatati de lamaie si se adauga apa, pana cand se formeaza o pasta omogena. 
-Se aplica pe toata suprafata scalpului (asta necesita putin timp, eu am parul lung si trebuie sa il dau dintr-o parte in alta), dupa care o lasati sa actioneze asupra acestuia circa 40 de minute, eu cateodata uit de ea si stau si cate o ora si ceva. 
-Se clateste cu apa din abundenta. Se samponeaza.Se aplica balsam pe varfuri.
-Iar la final, dupa ce clatiti bine,incercati sa alternati apa calda cu cea rece, iar ultima clatire sa fie cu apa rece, pentru a inchide porii (asta nu inseamna ca apa trebuie sa fie reeeece ca gheata, sa-i spunem calduta).
-Daca vreti un plus de stralucire, clatiti-l cu apa minerala! Face minuni!

P.S.: Daca la mine a functionat, asta nu inseamna ca functioneaza si in cazul vostru, cum am mai spus-o si in cazul dietelor s.a.m.d. 

Eu sper sa va fie utila!


Enjoy,
Eyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...