sâmbătă, 9 iulie 2011

Frappe light

Hy there!
Azi a fost o zi cu adevarat incendiara, termometrele au luat-o razna...e preeeeaaaa cald. Asa ca m-am hotarat sa ma racoresc cu un frappe, made by me...cu mai putine calorii, decat daca l-as fi baut in oras.


Ingredientele mele pentru frappe-light, sunt:
4 cuburi de gheata
- 2 plicuri de  ness
- 2 lingurite de miere
- 3 linguri de inghetata de vanilie
- 150 ml de lapte

-deasupra am presarat un praf de cacao
!!!fara frisca si fara topping (ceea ce l-ar fi transformat intr-o adevarata bomba calorica)


...si arata cam asa..














 Am preparat rapid si o salata orientala pentru ca pe caldura asta, dupa cum v-am mai spus si in alte postari, trebuie evitate mancarurile foarte grele, so..









Enjoy,
Eyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...