duminică, 3 iulie 2011

Review Ulei anti-celulita WELEDA


In urma cu ceva timp am castigat un concurs pe blogul lui Miuri, in urma caruia am primit un Ulei anti-celulita de la WELEDA, pe langa alte cateva premii frumoase. I-am promis ca dupa ce il testez, o sa-i fac si un review si uite ca ma tin de promisiune.







Descriere 

WELEDA Ulei anti-celulita cu mesteacan 100 ml

Print-un masaj regulat cu acest ulei inmiresmat de plante medicinale, in combinatie cu o alimentatie echilibrata si cu sportul. Pielea castiga in elasticitate, devine vizibil mai neteda si devine sensibil si masurabil mai ferma.

Testele dermatologice confirma eficienta uleiului anti-celulita cu mesteacan. Dupa doar 28 zile pielea devine cu 22% mai ferma si cu 21% mai neteda. Deasemenea, testele dermatologice confirma imbunatatirea aspectului exterior al pielii celulitice de la 3,5 la inceputul studiului pana la 2,6 dupa 28 zile de utilizare regulata. Clasificarea aspectului exterior al pielii cu celulita: 0=fara celulita ->4 = celulita puternica.

Formula sa activa inovatoare este data de extractele din mesteacan, rozmarin si ruscus. Uleiurile vegetale pretioase de jojoba, germeni de grau si samburi de caise sunt absorbite in straturile adanci ale epidermului, care asimileaza astfel substantele active continute de aceste uleiuri.

Mod de aplicare: Cel mai intens efect se obtine prin utilizarea zilnica a uleiului anti-celulita, cel putin de doua ori pe zi in primele patru saptamani,de preferat dimineata si seara. Se aplica prin masaj cu miscari circulare. Pentru un efect de durata se recomanta utilizarea zilnica in continuare.
Ingrediente

Compozitie: ulei din samburi de caise, ulei de jojoba, ulei de germeni de grau, ameste uleiuri eterice naturale, extract uleios (cu ulei din samburi de caise) din frunze de mesteacan, radacina de ruscus si frunze de rozmarin. Ingredients (INCI):Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Fragrance (Parfum)*, Betula Alba Leaf Extract, Ruscus Aculeatus Root Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Limonene*, Linalool*, Geraniol*, Citral*. *din uleiuri esentiale naturale.
Parerea mea despre acest ulei:
-Prima data am remarcat mirosul puternic si...mi-a placut, sincer, mie mi se pare ca aduce cu dropsurile Strepsils cu miere si lamaie.
-Tin sa precizez ca il folosesc  doar de 2 saptamani si doar seara, pentru ca dimineata nu am timp.
-Imi place pentru ca imi lasa pielea extrem de neteda, iar pielea mea este foarte dificila si uscata, din cauza faptului ca nu beau suficienta apa.
-Nu pot sa spun cu certitudine ca te scapa de celulita pentru ca:
 In primul rand: l-am folosit doar seara, nu de 2 ori/zi asa cum scrie pe prospect, in al doilea rand: il folosesc doar de 2 saptamani , nu de 28 de zile, plus ca la mine nu e vizibila asa-zisa "coaja de portocala" decat daca strang pielea.
-Imi place foarte mult datorita faptului ca ii confera o anumite fermitate pielii si aceasta ramane foarte foarte fina, dupa ce il utilizez si sincer, picioarele mele arata foarte bine in fuste si in pantaloni scurti, dupa ce ma dau cu el.
-Ca si crema de la Elmiplant de aici,am senzatia ca ma "arde", dupa ce il folosesc, insa este o senzatie mai putin sesizabila si dispare foarte repede, dar asta inseamna ca ceva chimie se petrece acolo, deci lucreaza.
-Evident ca daca il folosesti si continui sa mananci nesanatos in fiecare zi si nu faci miscare deloc: NU O SA DEA NICIUN REZULTAT!
-In concluzie: folosit cu regularitate si combinat cu miscare si cu o dieta echilibrata cred ca va da rezultate foarte bune.


Enjoy,
Eyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...