marți, 13 septembrie 2011

APA :cea mai buna crema hidratanta!

Hy there!
Nu stiu daca va amintiti, dar am specificat, acum ceva timp intr-o postare, ca am foarte mari probleme cu pielea, in sensul ca e foarte uscata.

 Problema mea cea mai mare, era faptul ca nu consumam suficienta apa si cand spun insuficienta, inseamna maxim 1 pahar /zi, atunci cand imi aduceam aminte:(


 Apa e vitala pentru orice organism de pe planeta Pamant. Hidratarea se face din interior catre exterior, celulele noastre au nevoie de apa, de aceea oricat de mult ne-am da cu crema si indiferent de marca acesteia, daca nu reusim sa consumam suficienta apa, nu vom reusi sa hidratam in profunzime pielea.
 Se spune ca nu trebuie sa asteptam sa ni se faca sete, pentru a bea apa, daca apare senzatia de sete inseamna ca organismul nostru este deja foarte deshidratat.
 De 3 saptamani am inceput sa beau apa regulat, da, suna ciudat, dar am invatat sa includ apa in meniul meu zilnic, ca mi-e sete, ca nu mi-e sete, incerc sa beau cateva pahare/zi.



Si astazi, uitandu-ma mai atent la maini si la picioare, (care altadata, mai ales in perioada asta, "plangeau" la cat de uscata era pielea de pe ele si trebuia sa le dau non-stop cu crema, dar degeaba, deoarece in maxim 2 ore, erau la fel) am constatat ca pielea mea nu mai e uscata, nici pe maini, nici pe picioare, pur si simplu: ARATA DE PARCA TOCMAI AS FI DAT-O CU CREMA, e hidratata!
 Daca folosita la exterior, usuca pielea, se pare ca din interior actiunea acesteia se intoarce la 180 de grade, ii face bine!
 In momentul de fata, nu dau apa pe nicio crema din lume, iar cine nu a avut astfel de probleme nu stie cum e si cat sunt de fericita, ca in sfarsit problema mea a fost rezolvata. (Asta nu inseamna ca nu o sa continui sa ma cremuiesc pe corp, deoarece pielea are nevoie de hidratare si in stratul superficial, adica cel de la suprafata).
Tin sa mentionez ca, de cateva zile, pe langa apa, in fiecare dimineata iau cate un bob de drojdie, pe stomacul gol, iar dupa o luna o sa vin cu impresii. Drojdia contine tot complexul de vitamine B, care sunt benefice pentru piele, unghii si par.
 Voi aveti probleme cu pielea uscata?  Va hidratati suficient, atat in interior cat si la exterior?



Enjoy,
Eyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...