marți, 25 octombrie 2011

Cum ma mentin?

Hello!
 Am fost intrebata in ultima vreme cum ma mentin in forma, dupa acele kilograme pierdute in urma cu 2-3 ani. Cum de nu m-am ingrasat? Cum de nu am ramas cu vergeturi? Cum de nu am celulita? Sunt lucruri pe care le-au sesizat cativa dintre prietenii mei (mai ales vara trecuta,la plaja).
 Nu fac nimic special,  decat ceea ce v-am povestit pana acum,in postarile anterioare.
 Sunt trucuri si sfaturi simple, care la mine au functionat si inca functioneaza. Deocamdata nu am incercat nimic de genul: electrostimulare, impachetari cu diverse, masaj anticelulitic profi etc., dar dupa o anumita varsta, va trebui sa apelez si la asa ceva, sper sa fie cat mai tarziu.


 Sa incepem cu capitolul dieta zilnica, care si asa reprezinta un subiect destul de controversat, in ziua de azi:

-Nu sar niciodata peste micul dejun, indiferent unde sunt sau ce fac, dimineata, inainte de cafea mananc ceva.
-Seara incerc sa nu mananc foarte tarziu, cina o iau in jur de 18.00-19.00, iar daca se intampla sa ajung foarte tarziu acasa, iau o gustare usoara, sa nu adorm cu stomacul plin sau gol.
-Incerc sa mananc in fiecare zi cel putin un fruct sau o leguma.
-Lactatele nu-mi lipsesc niciodata din casa, sunt fan declarat lapte.
-In anumite perioade iau si suplimente alimentare, gen vitamine.
-In ultima perioada, am invatat sa tratez apa ca pe un aliment, care nu trebuie sa lipseasca in nicio zi din programul meu.
-Nu intotdeauna respect cu sfintenie programul meselor, dar nici nu stau cu stomacul gol ore in sir.

La capitolul miscare:
-Aleg intotdeauna ceea ce ma solicita cel mai mult din punct de vedere fizic, de ex: nu aleg niciodata liftul, doar scarile (am o prietena care statea la et 10 si de fiecare data cand mergeam la ea, se inchina si-mi spunea ca nu sunt sanatoasa la cap:))))
-In fiecare seara imi fac programul de 20 de minute de exercitii fizice (nu chiar in fiecare seara).
-Ocazional merg la tennis sau la volei.
-Am incercat si sala, insa prefer sa alerg in parc sau sa fac exercitiile acasa, cu toate ca daca ai un antrenor care sa-ti spuna ce anume sa faci, e mult mai bine.O sa incerc sa ma adaptez si la asta, dar mai tarziu:)
-Imi plac plimbarile lungiiii, nu conteaza pe unde, conteaza sa merg mult, ma simt foarte bine, dupa.

Si incheiem cu capitolul masaj & relaxare:
-Singurul masaj pe care il fac este cel cu cremele anticelulita, din comert,masaj facut de mine, acasa.
-Corpul are nevoie si de relaxare, simte nevoia sa se destinda, de aceea de 2-3 ori/saptamana imi pregatesc o baie fierbinte cu sare de mare si ulei de lavanda (cunoscut pentru efectul sau de calmare), dupa care ma cremuiesc bine cu o lotiune de corp.

Cam asta fac eu pentru a ma mentine, deocamdata functioneaza, poate mai tarziu voi avea nevoie de mult mai mult decat atat.

Voi cum va mentineti sau ce anume faceti pentru a va simti bine in pielea voastra?


Enjoy,
Eyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...