luni, 31 octombrie 2011

Review: Cosmetic Plant-Crema de maini

Hello!
A trecut ceva timp de cand am inceput sa testez produsele Cosmetic Plant-gama cu ulei de catina si masline: lapte demachiant vitaminizant,crema contur ochi(anticearcan) si crema de maini si sunt foarte incantata de ele. Am auzit foarte multe pareri pozitive si de aceea am ales sa ma inscriu la campania Wom,organizata de Trender.ro impreuna cu Cosmetic Plant.Va multumesc pentru ocazie!


Astazi o sa va spun cate ceva despre crema de maini emolienta-regeneranta.


Ce spun ei despre acest produs:
"Hrănitoare şi hidratantă prin vitaminele (A, E, F, D) şi acizii graşi esenţiali din uleiul de cătină şi cel de măsline, crema creează pe piele un film protector, emolient şi regenerant. Aplicată de fiecare dată după ce mâinile au venit în contact cu apa, săpunul sau detergenţii, acestea vor fi mereu tinere şi catifelate."

"Ingrediente:
Aqua, Glycerin, Paraffinum liquidum, Stearic acid, Propylene glycol, Cetyl alcohol, Dimethicone, Glyceryl stearate, Triethanolamine, Olea Europaea oil, Hippophae Rhamnoides oil, Retinyl acetate, Tocopheryl acetate, Parfum, Sodium benzoate, Methylparaben, Disodium EDTA, BHA."

Ce parere am eu despre acest produs:

-imi place ca intra extraordinar de repede in piele;
-pielea nu ramane uleioasa,cu toate ca baza acestei creme o reprezinta uleiurile de catina si de masline;





-are un miros placut,nu e un miros puternic,insuportabil,cum intalnim la multe alte creme de genul acesta;
-hidrateaza pielea si o lasa moale si catifelata;
-pretul este mai mult decat accesibil si cred ca da clasa altor creme de maini,mult mai scumpe.


In cazul in care doriti sa o achizitionati o gasiti pe site-ul Cosmetic Plant-AICI la pretul de:7,10 lei

Voi ati testat pana acum Crema de maini cu ulei de catina si masline?Cum vi se pare?

Nu uitati sa va inscrieti la giveaway aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...