vineri, 25 noiembrie 2011

Mi-e dor de copilarie!

Mi-e dor de copilarie!

Mi-e dor de perioada aceea in care singura mea grija era sa imi fac exercitiile la mate si rezumatul la romana, pentru a doua zi.

Mi-e dor de bunicul meu care in perioada aceea pentru mine era nemuritor.

Mi-e dor de aroma prajiturilor pe care mama le prepara cu atata migala si de care nu ma saturam niciodata.

Mi-e dor sa ma prinda noaptea in fata blocului, jucandu-ma si mama sa strige dupa mine "Hai sus, ca maine te trezesti devreme sa mergi la scoala!"

Mi-e dor sa ma certe tata ca iar am spart o farfurie!

Mi-e dor de vacantele prelungite la bunici, la tara, unde simti ca timpul se opreste in loc si ai toata libertatea din lume. In acel loc magic poti sa faci cate nazbatii vrei, poti sa te joci la nesfarsit, poti sa sari peste tema de vacanta pentru cateva zile bune, pentru ca stii ca totul o sa ramana intre tine si bunica, iar parintii nu vor afla niciodata secretul vostru.

Mi-e dor de mancarea speciala pe care o gatea bunica, de mainile ei care ma mangaiau si ma strangeau la piept atunci cand afara ploua si fulgera, iar eu plangeam de frica:(.

Pentru cateva zile o sa incerc din nou sa fiu copil, cu toate ca nimic nu mai are acelasi farmec, doar bunica a ramas neschimbata.

P.S.: Chiar daca voi fi plecata zilele urmatoare, asta nu inseamna ca nu v-am pregatit cateva postari interesante, asa ca nu scapati de mine:P


Enjoy,
AndrEyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...