duminică, 4 decembrie 2011

Belly Dance again

Buna!
  Probabil stiti ca noua mea pasiune in materie de dans este Belly Dance-ul. Pe langa dansul propriu-zis, care este cam dificil, la acest stil de dans, ma atrag costumele acelea speciale (nu cele de prost gust, exagerat de colorate).
  Din cate stiu eu si din cate am observat, acestea trebuie sa fie cat mai incarcate cu brizbrizuri si banuti care fac foarte mult zgomot, acesta fiind si scopul principal.
Am gasit pe net cateva modele care imi plac foarte mult si nu m-as supara daca as primi un astfel de cadou:)) (aviz amatorilor).


 Sa va arat modelele care imi fac cu ochiul:























Iar acesta este preferatul meu,mi se pare foarte dragut!









Enjoy,
AndrEyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...