marți, 27 decembrie 2011

Mai putina mancare, mai multa miscare

Hello!
Hey, hey, cum stati cu stomacelul zilele astea?
Eu recunosc ca am intrecut putin masura cu dulciurile, ca restul felurilor de mancare specifice Craciunului nu prea ma pasioneaza, asa ca astazi nu mai mananc decat apa si putin vin:))

 Daca si voi simtiti ca ati cam facut abuz de mancare, va sfatuiesc sa apelati la putina miscare, deoarece aveti numeroase variante in acest sens:

-Pentru ca tot e iarna, ar trebui sa profitam ca toate patinoarele sunt deschise.


-Mall-urile deasemenea ne asteapta cu usile deschise, iar 3-4 ore de shopping ne vor ajuta sa scapam de cateva calorii si ne vor relaxa la maximum:P


-Pentru ca tot e soare afara (cel putin la mine), ar trebui sa profitam si de plimbarile in aer liber: centrul orasului, parcuri sau pur si simplu pe bulevardele din zona.



-Sala de fitness e o alternativa buna in perioada aceasta.



 Exista numeroase variante de a face putina miscare, indicata dupa mesele copioase de Craciun.
 Eu am in program niste vizite si am ales sa las masina in parcare, asa ca am de colindat pentru cateva ore bune, pe jos.

Ce ziceti? Ne punem pe treaba?



Enjoy,
AndrEyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...