miercuri, 21 decembrie 2011

Saptamana magica

Buna!
 Mai sunt doar 4 zile pana la Craciun!!!!
Ne-am pregatit atat spiritual cat si material, nu?

Saptamana asta a fost pentru mine una magica, de fapt ultimele doua saptamani, chiar daca a lipsit elementul surpriza-zapada (pentru ca in ultimii ani zapada e o surpriza, iarna).

 Am reusit sa vizitez aproape toate persoanele dragi; m-am impacat cu cei cu care ma mai tachinam; am daruit; am primit si mi-am vizitat bunica, pe care o ador!

Mai sunt cateva lucruri pe care nu le-am realizat inca, dar care se vor materializa in viitorul apropiat. Aaa si nu in ultimul rand, am terminat de decorat si o sa va arat in mare cam ce a iesit..





















Si unul din bradutii din centrul Pitestiului



 Voi v-ati pregatit pentru Craciun?




Enjoy,
AndrEyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...