joi, 2 februarie 2012

Balsam de corp

 Sau Perfumed Body Balm de la FM Group.


Ce spun producatorii:
-imbogatita cu proprietati de hidratare
-provitamina B5 are un efect regenerator si de netezire asupra pielii
-vitamina E protejeaza pielea impotriva radicalilor liberi
-alantoina asigura netezime matasoasa  si flexibilitatea adecvata a pielii
-consistenta moale
-intra foarte repede in piele-sursa


Mie imi place enorm balsamul acesta de corp.
In primul rand ma atrage mirosul,o combinatie perfecta intre coriandru, trandafir, vanilie si lemn de santal.
E parfumat dar nu irita pielea, daca ma dau cu el pot linistita sa renunt la parfum in ziua respectiva.
Imi place ca intra foarte repede in piele si o lasa neteda si matasoasa, ba chiar ii da o stralucire aparte.
A devenit crema mea preferata de corp, recunosc, in primul rand datorita mirosului delicios.
Are 200 de ml si dupa cum precizeaza si pe prospect, trebuie aplicata o cantiate mica pe piele,deoarece are putere mare de acoperire.




Nu stiu exact de unde puteti sa o cumparati, pentru ca eu am primit-o cadou, insa am gasit-o pe acest site, unde pretul e in jur de 30 de ron. Am gasit si o alternativa in Romania-aici.



Ati incercat pana acum acest balsam de corp?




Enjoy,
AndrEyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...