luni, 9 aprilie 2012

Cum ma tratez eu de raceala si alte boli?

 De cand ma stiu nu mi-au placut pastilele, deloc. Nu am facut niciodata injectii (decat clasicul vaccin)urasc acele, doctorii, spitalele si mirosul medicamentelor.
 De fiecare data cand am cate o durere(de cap,de masea,de stomac etc) astept sa treaca de la sine,doar in cazul in care se agraveaza,iau o pastila.


 Bine, recunosc ca am fost nevoita de foarte multe ori sa iau antibiotice, dar fara acordul meu. Si sincera sa fiu, nici nu am fost o fire prea bolnavicioasa (sper sa nu fie intr-un ceas rau).

 Chiar stateam si ma gandeam ieri, a trecut cam mult timp de cand nu am mai avut o raceala zdravana.
Mai nou ma tratez cu vitamina C si cu produse naturiste calivita. Cum vad ca incep putin sa stranut sau ma doare gatul, dau fuga la magazinul naturist si cer produse pentru problema mea. La cat de mult a avansat tehnologia, acum exista si magazine online pentru asa ceva, in genul magazinului calivita.

 Am cam inceput sa ocolesc farmaciile, de cand am aflat cate efecte negative pot avea medicamentele pe termen lung ,asadar ma feresc sa mai apelez la ele. Si cel putin pana acum au functionat, sper sa nu ma dezamageasca nici de acum incolo.
 Mie personal imi fac bine produsele de acet gen si nici efecte adverse nu au, deoarece sunt naturale, direct din plante.

 V-am mai povestit eu cateva episoade despre relatia mea cu extractul de mladita de zmeur si cel de marar, asta pentru ca nu vreau sa iau pastile (anticonceptionale), deoarece luate regulat, pe termen lung, dau tot organismul peste cap si nu are rost sa imi complic existenta. Prefer oricand ceva natural in defavoarea lucrurilor artificiale sau procesate.

Chiar daca medicii nu sunt de acord cu medicina naturista, toata lumea stie ca ce-i natural e si sanatos.




Voi ce parerea aveti despre acest subiect? Sunteti pro sau contra produselor naturiste?






Sanatate,
AndrEyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...