marți, 15 mai 2012

Taci si-nghite

 In weekend m-am rasfatat cu acest fel de mancare delicios, de care nu te mai saturi. Tocmai de aceea se si numeste astfel, pentru ca efectiv nu ai cum sa te opresti din mancat daca ti se aseaza asa ceva pe masa.

 Recunosc ca nu trebuie sa se faca abuz, deoarece o portie sanatoasa de "taci si-nghite" reprezinta o mica mare bomba calorica. Nu am reusit sa pozez ceea ce am papat eu, dar am gasit cateva poze pe net si deasemenea, reteta acesteia .




Reteta:

"Am facut o mamaliga nu foarte tare din lapte, malai, sare si putin unt adaugat spre final.

Carnatii de casa i-am prajit si i-am taiat felii, branza am dat-o pe razatoare.

Intr-o tava unsa cu unt am pus un strat de mamaliga, apoi carnati, branza si smantana.

Am adaugat inca un strat de mamaliga, apoi am facut 2 adancituri si am spart in fiecare cate un ou.

Am pus tava la cuptor si am lasat la foc mediu pana cand s-au copt ouale.

Am servit cu muraturi. Putem sa mai adaugam smantana sau branza rasa atunci cand servim, in functie de preferinte!"-sursa



 Ati incercat-o pana acum? Va tenteaza?




Sanatate,
AndrEyya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...