duminică, 21 iulie 2013

In cautarea greutatii ideale

          Dupa cautari indelungate, dupa numeroase diete esuate undeva la deschiderea frigiderului, dupa ani buni de experiente intr-ale mancatului "sanatos", am realizat ca totul se rezuma la
ECHILIBRU. Nu exista greutate ideala, exista greutatea la care ma simt cel mai bine in pielea mea, exista echilibrul pe care mi-l da aceasta greutate.

         Greutatea ideala inseamna ca am voie sa consum aproape orice, fara sa fac excese, greutatea ideala inseamna sa dorm suficiente ore, greutatea ideala inseamna sa nu mai mananc cu 3 ore inainte de culcare (pentru o odihna placuta), inseamna multa miscare (pentru un corp si o minte sanatoasa), inseamna sa te simti bine oriunde te-ai afla (cu oricine ai fi), greutatea ideala inseamna sa nu intreci anumite limite. Greutatea ideala nu inseamna perfectiune fizica, inseamna sa te placi atunci cand te privesti.    
        Am invatat ca nu trebuie sa renunti la placerile culinare si sa te frustrezi doar pentru ca un anumit aliment "iti este interzis", dupa cum spuneam mai sus, greutatea ideala inseamna doar echilibru, echilibrul pe care trebuie sa il descoperim in noi si sa-l introducem in tot ceea ce facem. 
          Viata inseamna echilibru...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...