joi, 19 februarie 2015

Cum tratezi pofta de mancare


 
   Mie imi place mancarea, sunt o gurmanda, parol!  Imi place sa combin gusturi si arome, mananc aproape orice, nu refuz noutatile si incerc mereu sa adaug un strop de savoare si personalitate preparatelor culinare, dar cine nu o face?
   In incercarile mele de a slabi, acum ceva timp, imi doream, ba chiar ma rugam sa mi se taie brusc pofta de mancare. As fi dat orice sa nu mai salivez cu gandul la zecile de bunatati de pe rafturile magazinelor, care inevitabil iti fac cu ochiul si parca mai rau te tenteaza atunci cand vrei sa dai 5 kilograme jos.
   De vreo doua saptamani ma incearca o gripa iesita din comun, nu mi s-a mai intamplat asa ceva pana acum, sa nu pot sa ma dau jos din pat aproape o saptamana intreaga, sa beau numai ceai si sa nu am DELOC pofta de mancare.
   In momentul in care esti bolnav nu-ti mai place nimic, nu vrei decat sa te ascunzi de toti si de toate, renunti pana si la hrana cea de toate zilele, hrana care de fapt te tine in viata.


sursa foto:Google

 Unde vreau sa ajung cu asta?

    Ideea e ca e bine sa ne placa mancarea, e bine sa ne hranim, ba mai mult de atat, e foarte bine ca avem pofta de mancare. 
    Lipsa poftei de mancare e asociata cu o stare de rau, asta inseamna ca ori suntem bolnavi ori suntem suparati, in niciun caz nu ne  ne simtim bine.

Daca ai pofta de mancare, poti sa faci fata aproape oricarei situatii.
Daca ai pofta de mancare, poti sa faci sport, sa inveti, sa lucrezi.
Daca ai pofta de mancare, poti face aproape tot ce iti doresti.
Daca ai pofta de mancare, ai si pofta de viata.

                                Daca ai pofta de mancare, inseamna ca esti sanatos!


In concluzie : pofta de mancare nu se trateaza, trebuie sa se profite de ea!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...