marți, 10 martie 2015

Ochiuri fara ulei

   Zi de zi incerc sa imi imbunatatesc stilul alimentar, deoarece imi doresc o viata lunga si sanatoasa, atat pentru mine, cat si pentru familia mea.
  Astfel, incerc sa gasesc  mici artificii si alternative cat de cat ok, la varietatea de retete culinare, care ne incanta simturile zilnic: dimineata, la pranz si seara.
   
   De exemplu, mie imi plac la nebunie ouale si trebuie sa recunosc ca cel mai mult imi plac, dupa omleta, ouale facute ochiuri.   
  Se spune ca ar trebui sa mancam maxim 3 oua/ saptamana (aveti AICI un articol intreg despre ou).
 Avand in vedere ca am renuntat in mare masura la asa-zisele prajeli (mai consum doar ocazional), am gasit varianta optima de a-mi satisface aceasta mica placere.

  In loc de ulei, am ales sa fac ochiurile in apa. 
  Imi place varianta asta deoarece nu le schimba foarte mult gustul si astfel ai impresia ca sunt facute in ulei , diferenta constand in faptul ca, nu mai sunt atat de nocive pentru organism.

Cum se fac? Simplu...

Se ia o cratita mai mica, se pune apa pana la jumatate si se lasa sa fiarba.
Se adauga 2 lingurite de sare si 1/2 lingurita de otet, iar in momentul in care apa clocoteste, spargem ouale si le punem in cratita.





Se lasa in jur de 5 minute, pana se intaresc, intorcandu-le de pe o parte, pe cealalta.




Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...