vineri, 20 martie 2015

Red Smoothie: Sanatate la pahar


  Niciodata nu m-am impacat cu radacinoasele. Unele sunt prea dulci, cum ar fi morcovul sau sfecla, altele au un gust si miros intepator, cum ar fi pastarnacul sau telina. Le pun in mancare, dar nu le mananc, prefer sa le dau la o parte dupa ce se fierb.
  
  Si sunt atat de bune pentru organism, ne ofera atatea vitamine si minerale, incat e pacat ca nu profitam de ele. Noroc ca s-au inventat shake-urile si smoothie-urile, astfel gasesti pe google o gramada de retete cu aceste legume, in diverse combinatii, care mai de care mai delicioase. In acest mod, uiti ca ai bagat in blender morcov, sfecla sau spanac.

  Asa am procedat si eu, de fapt pot sa ma laud ca saptamana asta, am inlocuit fiecare masa de dimineata cu cate un smoothie diferit.

  Azi va prezint varianta cea mai dulce si cea mai putin calorica, ca sa nu mai vorbim de sanatoasa.


Reteta pentru 3 pahare, adica 3 portii :
  • 1/2 sfecla rosie, taiata cubulete;
  • 1 morcov, taiat felii;
  • 1 portocala;
  • 1/2 cana de fructe congelate(afine, mure, caspsune, zmeura);
  • 1 cana si 1/2 de apa.
Le bagam in blender si mixam 2 minute.



 Sfecla rosie este o sursa excelenta de vitamina B, mangan si potasiu, dar si o sursa buna de fier, magneziu, cupru, fosfor si vitamina C.


Voua va plac radacinoasele? Va place sfecla rosie? Cum o preparati?


6 comentarii:

  1. Sunshine_sunshine20 martie 2015 la 15:48

    arata delicios :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi plac la nebunie radacinoasele sub forma de salate - date pe razatoare, cu un strop de zeama de lamaie, ulei de masline si sare.

    Morcovul imi place si in combinatie cu salata de varza alba, dat pe razatoare.
    Sfecla rosie imi place si fiarta, taiata felii subtiri si amestecata cu hrean cu otet.
    Imi place si sucul de sfecla, dar parca mi-e mila ca pierd bunatate de pulpa :)

    Eu in smoothie pun doar frunze verzi alaturi de fructe, eventual si o lingura doua de tarate de grau sau/si ovaz.

    RăspundețiȘtergere
  3. E singura varianta in care am reusit sa le mananc crude, altfel nu pot. E foarte bine daca poti sa le mananci si sub alta forma, mai ales sub forma de salata de cruditati.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bun si sanatos! In fiecare dimineata pregatesc diverse combinatii de fructe si legume, cate patru portii, pentru toata familia si consumam pe stomacul gol. La inceput, ai mei strambau din nas, dar acum sa-i vezi cum isi pregatesc paharele pana fac eu bautura :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Poti sa gasesti niste combinatii la care nici nu te gandeai, astfel incat sa-i determini chiar si pe cei mai mofturosi sa le bea.
    :D

    RăspundețiȘtergere

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...