luni, 16 martie 2015

Varianta mea de Green Smoothie


  Va povesteam aici cate ceva despre faimoasele smoothie-uri si ca urmeaza sa-mi achizitionez un blender cu care sa le pot prepara.
  Ei bine, am si pus mana pe unul si m-am apucat de treaba.
  Fiind luni, am zis sa preparam ceva verde, sa mai curatam putin "distractia" din weekend. Va prezint mai jos varianta mea de Green Smoothie, numai bun pentru un inceput de saptamana in forta.
 



   Avem nevoie de:
  • 1/2 avocado;
  • 1 banana;
  • 1 kiwi;
  • 1 cana de spanac crud sau 30-40 gr spanac congelat;
  • 1 cana de apa.










 Simplu ca : Buna dimineata!
 Daca doriti un blender bun, la un pret cat de cat accesibil va recomand sa intrati aici.


 Va plac smoothie-urile verzi? Ce alte ingrediente mai folositi?





6 comentarii:

  1. Delicios si sanatate curata! Imi plac ingredientele din combinatia ta, dar eu le-am pregatit in alte combinatii. Reteta mea preferata este asa: frunze de patrunjel, apio, ghimbir, zeama de lamaie, miere de albine si desigur, apa.
    O zi frumoasa iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  2. Suna foarte: healthy! Din pacate nu pot sa suport patrunjelul, asa ca il evit, in schimb ai pus numai bunatati.

    RăspundețiȘtergere
  3. apa ce rol are? si inca o intrebare: ce model de aparat ai luat? eu am unul cam lenes... :)
    pupici, zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Apa il mai dilueaza putin, il face mai lichid, cel putin eu asa il prefer.

    Am luat unul cu puterea de 650 W, vas din sticla: Clatronic UM3284.

    Nici nu am auzit pana acum de firma asta, dar mi s-a recomandat si chiar e bun.

    O zi frumoasa si tie, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. aha, multumesc de reply!
    o sa ma uit si eu dupa un robotel :) sa il folosesti cu spor pe-al tau!

    RăspundețiȘtergere

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...