joi, 2 aprilie 2015

Smoothie de pere cu telina


Dupa cum va povesteam aici , nu am fost niciodata un fan al radacinoaselor, ba mai mult de atat, nu m-am impacat deloc cu ele. 
Citeam in urma cu ceva timp despre numeroasele beneficii oferite de telina, de la radacina, pana la frunze si m-am gandit ca e pacat sa nu profit de ele. 

Sa va enumar cateva dintre acestea:
  • contine vitaminele A, B si C;
  • este un bun agent digestiv;
  • este indicata in tratarea reumatismului;
  • adjuvant in tratarea bronsitelor cronice si a astmului;
  • poate fi folosita ca tratament pentru reducerea hipertensiunii arteriale, etc.

Ideea este ca e important sa introducem si consumul de telina in alimentatie, alaturi de celelalte legume. Am gasit si combinatia perfecta astfel incat sa nu se simta gutul intepator al acesteia.

Reteta pentru 3 pahare de 200 ml:
  • 3 pere coapte;
  • 2 mere;
  • 1/4 radacina telina medie;
  • 1 cana si 1/2 de apa.
Se curata de coaja, se taie felii/cubulete, se adauga apa si se mixeaza 2-3 minute
A iesit un fel de nectar de pere cu o usoara aroma de telina (se simte vag gustul acesteia) sau poate am simtit-o eu pentru ca stiam ca e acolo, prietenii mei nu s-au prins ca am pus si telina, au zis ca are gust de pere si atat. :D








Va place telina? Cum o consumati?



3 comentarii:

  1. chiar arata foarte delicios <3 , trebuie sa incerc si eu sa fac

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu pun telina nici in ciorba...dar daca zici ca nu se simte gustul si e asa buna...nu ma deranjeaza ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Crede-ma, eu chiar nu o suport:)), dar mi s-a recomandat sa mananc si telina.

    RăspundețiȘtergere

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...