luni, 11 mai 2015

Cum imi ingrijesc pielea in sezonul cald


Nu stiu cat de sensibila este pielea voastra, dar a mea stiu sigur ca este foarte pretentioasa. Pe langa faptul ca este deschisa la culoare, mai este si foarte uscata, indiferent de anotimp. 
Dar, revenind la nuanta dechisa si la faptul ca se apropie sezonul costumului de baie, m-am gandit sa scriu cateva randuri despre rutina mea de ingrijire a pielii pe timpul verii.

1. Hidratare in interior
Fie vara, fie iarna, hidratarea este foarte importanta. Conteaza foarte mult cantitatea de apa pe care o consumam, mai ales in sezonul cald, deoarece transpiram mult mai mult si astfel pierdem cantitati mari de apa, precum si minerale importante. Si cum nu putem sa bem la nesfarsit doar apa plata cu lamaie, putem sa diversificam, amestecand apa cu diverse fructe sau legume.

sursa foto: pinterest
2. Gomaj
Pentru ca pielea sa arate foarte bine, este recomandat sa se faca un gomaj cam o data pe saptamana.
Eu folosesc zatul de la cafea amestecat cu un scrub special pentru corp. Se maseaza foarte bine pielea, cu miscari circulare, astfel incat amestecul de mai sus sa indeparteze celulele moarte de la suprafata pielii.


3. Hidratare la exterior
Dupa gomajul corect executat, se aplica o crema puternic hidratanta.



4. Celulita - OUT!
Hidratarea corespunzatoare, gomajul si hidratarea exterioara ne ajuta sa avem o piele catifelata, insa nu ne scapa si de celelalte probleme, si aici ma refer la nesuferita celulita. La capitolul acesta am ramas fidela cremei Cellulight de la Elmiplant, care isi face bine treaba daca este folosita cu regularitate.



5. Protectie solara
Incerc sa ma protejez cat pot de mult de razele soarelui, mai ales din cauza faptului ca am foarte multe alunite. Folosesc intotdeaua crema cu SPF 50 atat pentru corp, cat si pentru fata si evit sa ma expun prea mult la soare. Acum cativa ani am facut prostia sa merg la solar, ca deh...pielea bronzata arata mult mai bine, astfel am reusit sa-mi dublez numarul de alunite, asa ca: aviz amatorilor.



6. Si nu in ultimul rand: dieta si miscare
 Cand spun dieta, ma refer la un regim alimentar echilibrat, bazat mai mult pe legume si fructe, fara fast-food si bauturi carbogazoase. Cat despre capitolul miscare, nu mai are rost sa va spun ca merg intr-o saptamana: de doua ori la sala si de trei ori la alergat in aer liber. Ocazional joc tenis de camp si aproape zilnic merg pe jos in jur de 4 km.
E aproape vara si e pacat sa nu profitam de miscarea in aer liber, nu?







Voi ce trucuri folositi pentru o piele frumoasa?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...