sâmbătă, 30 mai 2015

Daca as bea suficienta cafea as putea conduce lumea...


Despre cafea s-au scris si inca se mai pot scrie multe.
Pentru mine, cafeaua este aroma care ma trezeste in fiecare dimineata, elixirul fara de care ziua nu incepe asa cum ar trebui sa inceapa. O zi frumoasa se cunoaste inca de dimineata, iar in casa mea, la fiecare rasarit de soare, se simte mirosul imbietor al cafelei, deci nu am cum sa-mi incep ziua, decat intr-un mod placut.



Cafeaua este una dintre cele mai bune prietene ale mele, o iau cu mine peste tot, fie ca am de parcurs un drum lung, fie ca merg la birou, fie ca stau acasa si lenevesc. Cescuta de cafea are locul ei bine stabilit langa mine, iar aroma sa este drogul de care nu pot sa fug, oricat as incerca.
Pana prin facultate nu aveam nicio treaba cu aceasta licoare, ba chiar o ignoram, dar mirosul ei ma atragea inca de pe vremea in care mama imi pregatea micul dejun, in timp ce-si sorbea linistita ceasca de cafea.

Mai tarziu, intr-o perioada foarte agitata din viata mea, ajunsesem sa consum si 5 portii de cafea pe zi, ceea ce ma agita si mai mult, insa viciul e viciu, iar placerea e placere. 

Cafeaua este mica mea placere de zi cu zi, ca si a ta dealtfel, recunoaste! Nu obisnuiesc sa beau bauturi alcoolice (decat ocazional), nu fumez, insa o ceasca de cafea nu refuz niciodata, dar niciodata, chiar daca uneori ajung sa o beau seara tarziu si dupa imi da mari batai de cap, in ceea ce priveste un somn linistit.

Cafeaua nu este doar o bautura calda menita sa ne trezeasca la viata, in fiecare zi. 
De exemplu: Ce faci atunci cand ti-e dor de o intalnire cu cea mai buna prietena sau cu un amic pe care nu l-ai mai vazut de foarte mult timp?... Il inviti la o cafea.
Cafeaua leaga noi prietenii si le tine strans unite pe cele formate cu mult timp inainte. Cafeaua stie cum sa te invaluiasca cu aroma-i, astfel incat sa nu-ti mai dea drumul din mrejele ei si sa te faca sa mai vrei o ceasca.

Unde mai pui ca aceasta minunata bautura calda are si efecte pozitive asupra organismului nostru, ne binedispune, ne ofera energie si ajuta la digestie.


"A bea este omenesc, a bea cafea este divin
Daca as bea suficienta cafea as putea conduce lumea
In spatele fiecarei femei de succes sta destul de multa cafea" (Stephanie Piro)


2 comentarii:

  1. :)) cata dreptate ai! Uite ca pana acum ceva vreme, cafeaua nu prea avea niciun efect asupra mea, o beam doar de placere. Dar cand am renuntat la ea dimineata, parca eram molesita toata ziua. Dormeam mult, peste 12 ore pe zi, si parca tot as mai fi dormit. Dar acum am revenit la vechiul obicei, mi-o iau la munca intr-o sticla, nu o mai indulcesc, si parca viata e mai senina :D In liceu obisnuiam sa consum mult ness, dar momentam m-am descotorosit de acest obicei si am ramas la cafea, mi se pare mai ok

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu beam foarte mult ness in facultate, cu lapte ce-i drept, dar tot ness era. Acum nu o beau neaparat pe post de energizant,o beau pentru aroma, ne face viata mai frumoasa. :D

      Ștergere

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...