vineri, 10 iulie 2015

Supa-crema : Un deliciu de sezon!


Desi sunt nascuta vara, in luna august mai precis, nu suport caldura. Cu toate ca nu s-a instalat  de foarte mult timp, ma innebuneste, la propriu. Mi se pare ca este foarte, foarte cald si-mi strica tot cheful de a mai face ceva. Nu pot sa mai mananc cum trebuie, nu pot sa mai alerg, de iesit afara in timpul zilei nici nu se pune problema. Pun pariu ca asa va simtiti si voi, nu?

Pentru cateva tipsuri de tratare a caniculei, puteti sa aruncati un ochi aici, aici si aici.
Si pentru ca tot suntem la capitolele mancare si caldura, va vorbeam intr-o postare anterioara despre supele-crema, deasemenea foarte bune pe canicula asta si m-am gandit sa va arat cum fac eu o supa-crema de legume, de sezon.



Reteta:
  • 2-3 dovlecei mai mici sau unul mai mare;
  • 2-3 cartofi;
  • 2 morcovi;
  • 2 cepe;
  • 1 ardei gras;
  • 3-4 rosii coapte si proaspete;
  • putin ulei, sare, piper;
  • iaurt.
Am spalat toate legumele, le-am curatat, le-am tocat si le-am pus la fiert cu impreuna cu 2-3 cani de apa.
Dupa ce le-am fiert, le-am scurs, si am pastrat cam 1/2 de cana de supa. Legumele scurse le-am pus in blender si le-am pasat.
Am adaugat supa ramasa si am amestecat pana am obtinut o pasta omogena.


Nu stiu voua cum va place, dar mie imi place sa o servesc rece si cu mult iaurt .


Voua va plac supele-crema?

 

6 comentarii:

  1. iubesc supe-creme, mersi pentru reteta. dar eu imi fac raw, la blender rosii, dovlecei, avocado,mult patranjel, orice alte legume,un pic de usturoi-delicios

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador vara si caldura (nascuta iarna). Supe-crema nu prea imi fac, caci prefer legumele fierte intregi pentru textura sau crude in smoothie-uri

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pare asa greu...poate o sa incerc si eu sa vad ce iese.. Wish me luck :))) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Good luck, honey, e simplu ca Buna ziua! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu altfel nu prea le mananc, mai combin intr-adevar legumele cu fructe, in smoothie-uri si sunt chiar bune.

    RăspundețiȘtergere
  6. Varianta raw nu am incercat-o, dar cu putin usturoi credca iese super. :*

    RăspundețiȘtergere

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...