marți, 12 aprilie 2016

Strong is the new sexy

Aud tot mai des sloganul: Fit is the new sexy! Da, intr-adevar, in ultima perioada se pune mare accent pe cat de tonifiat este corpul tau. 

Eu fac sport de cand ma stiu, si il practic constant, insa mi se pare ca niciodata nu am ajuns la forma aceea perfecta pe care ne-o dorim cu totii. Nu am ajuns la cea mai buna forma fizica a mea.
Una dintre rezolutiile pentru 2016 este : get the body you want. Si pana la sfarsitul anului sper sa il obtin. :D

Momentan, insa, vreau sa imi reinoiesc "garderoba sportiva".
Cautand de zor dupa accesorii sport pentru alergat, pentru ca in sfarsit a venit sezonul, am dat peste acest site: http://www.babuin.ro/(nu am dat intamplator peste el, sora mea se ocupa de tot ceea ce inseamna acest site, inclusiv de pictarea manuala a tricourilor-la cerere, because she is an artist si sunt foarte mandra de ea).
Am gasit aici niste super tricouri cu mesaje inspirationale si in acelasi timp motivationale. Ce este cel mai cool e faptul ca poti sa-ti personalizezi tricoul la capitolul mesaje. La fel si la capitolul culoare, poti sa butonezi si sa iti alegi culoarea care ti se potriveste.
Mie imi plac foarte mult modelele de mai jos.









Daca vreti sa vedeti mai multe modele, puteti sa intrati aici.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...