luni, 27 iunie 2016

Dieta cu pepene rosu: slabesti 3 kilograme in 5 zile!

You know is summer when all you can eat is melon. Ar putea fi descrierea perfecta a anotimpului canicular. 
Dupa cum bine stiti, vara ma plang de vremea asta foarte calduroasa. Nu neg ca imi place inceputul verii sau mai bine zis sfarsitul primaverii, imi place temperatura aceea nici prea, prea nici foarte, foarte, intelegeti ce vreau sa zic. Undeva la 25 de grade it will be perfect, hai maxim 27.

Dar, revenind la pepenele nostru cel de toate verile, fara de care sezonul cald ar fi mai fad, am tot auzit de faimoasa dieta cu pepene.


De cand mi-am nenorocit stomacul cu fel de fel de diete, sincer, in momentul in care imi trece acest cuvant pe la ureche, imi vine sa strig in gura mare: NU MAI TINETI DIETE!
Insa, cand este atat de cald, parca nu-ti mai arde de absolut nimic si aici ma refer si la capitolul mancare.

Nu e nimic rau in a manca pepene, numai ca atunci cand mananci cateva zile la rand numai pepene, atunci s-ar putea sa apara niste probleme.
Nu mai e cazul sa vorbesc din nou despre deficitul de vitamine, minerale, proteine & co, care evident apare atunci cand consumi doar anumite alimente, fara sa diversifici. In plus cei care sufera de diabet sau au probleme cu rinichii, s-ar putea sa-si agraveze boala in cazul in care consuma prea mult acest fruct.

Da, e normal sa slabesti 3 kilograme in 5 zile, pentru ca pierzi foarte multa apa in primele zile. E logic sa vezi -3 kilograme pe cantar, deoarece, mancand numai pepene, e imposibil sa atingi pragul de 1200-1500 de kcal/zi.
Orice dieta te slabeste, numai ca dupa incheierea acesteia, surplusul eliminat revine in forta, exceptie facand cazul in care aceasta dieta este pe termen lung si este conceputa special pentru organismul tau, fara vreun deficit de ceva anume.

Si eu mananc foarte mult pepene vara, insa inlocuiesc doar o masa cu acesta sau il folosesc pe post de gustare. 
Daca nu sari peste micul dejun, care ar fi bine sa fie preponderent proteic si mananci ceva lejer la pranz-cina (multe salate de toate felurile) + pepene pe post de gustare, imposibil sa nu slabesti in sezonul cald. Si asta fara efort, infometare sau frustrari.

Orice ar fi, nu mai tineti diete dupa ureche si nu mai testati pe propria piele ceva ce va poate dauna pentru tot restul vietii!



Un comentariu:

Disqus for ViataAreGust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...